diumenge, 10 de desembre del 2017

Hi ha coses que no es paguen amb pessetes

 En el meu post anterior ¿Qui hi ha darrera d’Arrimadas, Rivera i Ciutadans? em feia ressò del paral·lelisme entre el polític anticatalanista Lerroux i Albert Rivera i que ja és un lloc comú en les tertúlies polítiques catalanes des de fa temps. L’article plantejava obertament el tema del finançament dels dos partits respectius. Hem tardat quasi cent anys per saber i tenir proves  concloents de qui va finançar regularment el partit de Lerroux, quants anys tardarem en saber i tenir les proves del finançament de Ciutadans?

 El finançament de Lerroux fou irregular i corrupte a través d’una multinacional. El de Ciutatadans no el coneixem. La brama popùlar assenyala les empreses ex-catalanes de l’Ibex. Citava també l’última notícia, que havia rebut: “Juncker, Rajoy y De Guindos utilizan fondos secretos de la UE para financiar a Ciudadanos. Según palabras del DR.Mattew Parish el GG de Ginebra”. [mattewparish.com/news.html]. L’article suggerent no aportava proves.

 Avui he rebut un altre Whatsapp. Hi ha la relació d’empreses, que segons Anonimus estan finançant Ciudadanos. De l’informe del Dr. Mattew al diari VILAWEB hi ha un anàlisi que assenyala els errors garrafals que té, i que porten a la conclusió que  és un apòcrif. 

Del d’Anonimus cal dir que no aporta proves. 
En tot cas jo hi trobo a faltar empreses, que tenen com accionistes principals famílies que s’han posicionat públicament per la sortida d’empreses  de CAtgalunya i tesis similars a les de C’s des de fa temps. Era la crònica d’una sortida anunciada.

Més sorprenent però no tant ha estat la d’algun sindicalista convertit en polític antiindependentista. Quan era sindicalista el seu sindicat va fer una famosa vaga denunciant l’ERE fraudulent d’una empresa que volia reduir  la plantilla a Catalunya i ampliar la producció a Córdoba per estalviar-se costos. Com a polític, ara ho carregava tot a d’independentisme. Perquè no hi hagués dubtes va ensenyar públicament la seva papereta el 27 d’Octubre. Ara diu que es retirarà de la politica. Com a bon xicot segur que li troben un lloc adient.

 És que hi ha moltes coses que no es paguen amb pessetes




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada