Avui hem tingut
noticia de que la polizei alemanya, [del lander o federal ?], ha detingut Puigdemont en
aplicació de la euro-ordre espanyola. Encara ens falta conèixer molts detalls. Les dos
interpretacions extremes diuen:
Els serveis d’intel·ligència espanyols que seguien a Puigdemont i han donat
la alerta quan aquest estava a Alemanya, perquè la seva legislació es més
similar a la Española i es més fàcil que acceptin l’extradició de Puigdemont.
Alemanya fa temps que pressiona al govern espanyol per a que trobi una solució
negociada amb Catalunya. Ara, que Ja han format el govern i amb Puigdemont dins el seu
territori, pot pressionar mes a sota mà la govern espanyol.
La indignació és
gran en tots els que creiem que els fets principals en que es basa el jutge espanyol
són falsos. No hi va haver violència. La concentració davant de la conselleria
d’Economia, fou multitudinària i en un percentatge molt alt espontània de gent
indignada
La proclamació de la Independència, sols va ser el reconeixement públic del
parlament i govern de que la voluntat majoritària de les urnes del 1 Octubre va ser que el poble volia la independència, ni
més ni menys.
El Govern ho assumia
hi ho va proclamar. Al cap de segons va suspendre l’aplicació , tot
esperant el diàlegs amb l’Estat. Hi va haver festa i decepcions, però la
bandera espanyola va continuar en tot moment al cim de la Generalitat.
El
missatge va ser clar. Fins a aquí hi havia full de ruta.
Avui hi ha hagut
concentracions, discurs del President del Parlament, la principal i única
autoritat democràtica de Catalunya en aquests moments. .... i els primer contenidors cremats.
MALAMENT.
Clar veure si es per algun
hiperventilat que no sabut aguanta la indignació o ha estat algun infiltrat. Espero
que els vídeos d’aficionats, periodistes els detecti i denunciï. No seria la
primera vegada.
Tampoc m’agraden
el crit d’alguns hiperventilats
“ Els carrers sempre seran nostres”. NO !!!.
!!!!L CARRER SEMPRE SERA DE TOTS !!!!
La nostra ciutat i
EL NOSTRE PAÍS TAMBÉ.
4
Ara cal veure
sila polizei i justícia democràtica Alemanya farà
amb el Pressident Puigdemont, el mateix que la
Gestapo feu amb el Pressident Companys ?
Ara tenen els alemanys l’ocasió d’esmenar una pàgina lletja de
la seva història denunciant la mala aplicació de la llei .
Pel que conec són els dos únics països on s’ha aplicat el 155 per saltar-se la
pròpia constitució democràtica i els drets fonamentals. Els dos protagonistes són
molt diferents: Hitler i Rajoy. Tots dos
van aconseguir el suport de les càmeres per donar aparença de legalitat al que
era i es subvertir la democràcia.
Ara Alemanya no
pot tornar a caure a la trampa. Espero i desitjo
·
Que la
segona alternativa d’interpretació de la detenció de Puigdemont sigui certa.
·
Que els hiperventilats es controlin
·
Que el socialistes catalans, de cor encara que no hem tingut
carnet, ja no tinguem de passar passar més vergonya.
·
Que ELS
CARRERS SEMPRE SIGUIN DE TOTS
·
Que el dimecres tinguem un govern s' àmplia base.
UNA ABRAÇADA A TOTS
ELS LECTORS CRÍTICS o NO.