Ara que venen uns dies que cal estar alerta,
Cal també alertar als organitzadors. Som molts que ens agrada la xocolata negra, amarga, la xocolata belga.
Però també hi ha molts que prefereixen la xocolata desfeta o la xocolata amb llet, el bolicao i altres mixtures. Els que han estat mes a la brega i dirigint el moviment, els hi reconeixem el mèrit. L’èxit d’aconseguir col·legis electorals, urnes i paperetes el 1 Octubre burlant tot el sistema de intel·ligència estatal difícilment serà oblidat.
En aquests últims dies, no estem per
floritures.
Amb la repressió estatal al màxim, el govern legítim exiliat o a la
presó, el parlament emmurriat i una munió d’ alcaldes imputats, als catalans “que anem a misa” no ens fa falta més sermons ni
desqualificacions ni assenyalar traïdors.
També necessitem els dos milions que no van a missa, però són bona
gent. Els que es rebel·len contra
l’arbitrarietat i la injustícia del poder.
Ara es tracta de
demanar la LLIBERAT PER TOTS ELS PRESOS I IMPUTATS. Els partits presenteu cada
u el seu programa.
Nomes fa falta que el primer punt sigui LLIBERAT PER TOTS
ELS PRESOS I IMPUTATS, desprès que cada u posi el que vulgui.
La nota de tall
ha de ser el primer punt. LLIBERAT PER TOTS ELS PRESOS. Per molts
aquest és el tall de la democràcia real en aquest moments. Amb el Parlament
lliure el programa i govern dependrà dels vots que tingui cada ú. Allí es
decidirà què cal salvar del que s’ha aconseguit fins ara Ique farem d’ara
endavant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada