dimarts, 2 de gener del 2018

FETS i BONS PROPOSITS

FETS i BONS PROPÒSITS

Comencem l’any sense que hi hagi acord amb la mínima categorització dels fets que fan  els dos grans blocs, el que estaven a favor del 155 i els que estaven en contra de la seva aplicació.

La distància va augmentant perquè manquen les paraules.
 Ja han sortit els resultats definitius.  Però jo no he trobat encara la font oficial del DOGC ni en la Web del Parlament. Així anem de “normals”” Les dades “oficials” sols les he recollit de la premsa, es a dir un canal no oficial. Tampoc es sent dir res del recompte alternatiu.
Els Pirineus o l’Ebre continuen sent la línia divisòria de les dues veritats. Cal dir de els dues Espanyes?

Està clar que el govern va portar les idees separatistes al límit de les idees. A comptar els catalans que estaven a favor de la Independència i eventualment d’una Republicà Catalana, a partir dels resultats de la consulta - referèndums de l’1-O.

Per mi hi ha poca cosa a dir. A mi m’hagués agradat que un cop fet el recompte el President Puigdemont hagués convocat eleccions. Ho ha fet vestit d’una falsa capa de legalitat el President del govern central a l ‘empara de l’article 155.

Per la mateixa raó  és ell, Rajoy,  que ha de proclamar el resultats?. Un delegat del seu govern? Que ho faci i  públicament.Estic esperant que digui que els contraris al 155 han guanyat de carrer. Que el seu partit ha quedat l’últim ...

Per l’any vinent  PP, C'nos tenen  deures:

Rellegir la segona part de l’article segon de la  Constitució del 78 i aplicar-lo. Retirar demandes i tots a casa

 i  els del llaç groc:  
FORMAR UN  GOVERN D'AMPLI CONSENS,  
POSAR LES LLUMS LLARGUES  
PER FER LES REFORMES DINS LA SEGONA PART DE L'ARTICLE 2.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada