FETS i BONS PROPÒSITS
Comencem l’any sense que hi hagi acord amb la mínima categorització dels fets que fan els dos grans blocs, el que estaven a favor del 155 i els que estaven en contra de la seva aplicació.
La distància va augmentant perquè manquen les
paraules.
Ja han
sortit els resultats definitius. Però jo
no he trobat encara la font oficial del DOGC ni en la Web del Parlament. Així
anem de “normals”” Les dades “oficials” sols les he recollit de la premsa, es a
dir un canal no oficial. Tampoc es sent dir res del recompte alternatiu.
Els Pirineus o l’Ebre continuen sent la línia divisòria
de les dues veritats. Cal dir de els dues Espanyes?
Està clar que el govern va portar les idees separatistes
al límit de les idees. A comptar els catalans que estaven a favor de la Independència
i eventualment d’una Republicà Catalana, a partir dels resultats de la consulta -
referèndums de l’1-O.
Per mi hi ha poca cosa a dir. A mi m’hagués
agradat que un cop fet el recompte el President Puigdemont hagués convocat eleccions.
Ho ha fet vestit d’una falsa capa de legalitat el President del govern central
a l ‘empara de l’article 155.
Per la mateixa raó és ell, Rajoy, que ha de proclamar el resultats?. Un delegat del seu govern? Que ho faci i públicament.Estic esperant que digui que els contraris
al 155 han guanyat de carrer. Que el seu partit ha quedat l’últim ...
Per l’any vinent PP, C'nos tenen deures:
Rellegir la segona part de l’article segon de la Constitució del
78 i aplicar-lo. Retirar demandes i tots a casa
i els del llaç groc:
FORMAR UN GOVERN D'AMPLI
CONSENS,
POSAR LES LLUMS LLARGUES
PER FER LES REFORMES DINS LA SEGONA PART
DE L'ARTICLE 2.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada