diumenge, 25 de març del 2018

El carrer de tots


Avui hem tingut noticia de que la polizei alemanya, [del lander o  federal ?], ha detingut Puigdemont en aplicació de la euro-ordre espanyola. Encara ens falta conèixer molts detalls.   Les dos interpretacions extremes diuen:
Els serveis d’intel·ligència espanyols que seguien a Puigdemont i han donat la alerta quan aquest estava a Alemanya, perquè la seva legislació es més similar a la Española i es més fàcil que acceptin l’extradició de Puigdemont.

Alemanya fa temps que pressiona al govern espanyol per a que trobi una solució negociada amb Catalunya. Ara, que Ja han format  el govern i amb Puigdemont dins el seu territori, pot pressionar mes a sota mà la govern espanyol.

La indignació és gran en tots els que creiem que els fets  principals en que es basa el jutge espanyol són falsos. No hi va haver violència. La concentració davant de la conselleria d’Economia, fou multitudinària i en un percentatge molt alt espontània de gent indignada
 La proclamació de la Independència,  sols va ser el reconeixement públic del parlament i govern de que la voluntat majoritària de les urnes del 1 Octubre  va ser que el poble volia la independència, ni més ni menys.

El Govern ho assumia hi ho va proclamar. Al cap de segons va suspendre l’aplicació , tot esperant el diàlegs amb l’Estat. Hi va haver festa i decepcions, però la bandera espanyola va continuar en tot moment al cim de la Generalitat. 
El missatge va ser clar. Fins a aquí hi havia full de ruta.

Avui hi ha hagut concentracions, discurs del President del Parlament, la principal i única autoritat democràtica de Catalunya en aquests moments.  .... i els primer contenidors cremats.
 MALAMENT.   
Clar veure si es per algun hiperventilat que no sabut aguanta la indignació o ha estat algun infiltrat. Espero que els vídeos d’aficionats, periodistes els detecti i denunciï. No seria la primera vegada.

Tampoc m’agraden el crit d’alguns hiperventilats 

“ Els carrers sempre seran nostres”. NO !!!.
!!!!L CARRER SEMPRE SERA DE TOTS !!!!
La nostra ciutat i 
EL NOSTRE PAÍS TAMBÉ.
4
Ara cal veure sila polizei i justícia democràtica Alemanya farà amb el Pressident Puigdemont,   el mateix que la Gestapo feu amb el Pressident Companys  ?
Ara tenen els alemanys l’ocasió d’esmenar una pàgina lletja de la seva història denunciant la mala aplicació de la llei . 

Pel que conec són  els dos únics  països on s’ha aplicat el 155 per saltar-se la pròpia constitució democràtica i els drets fonamentals. Els dos protagonistes són molt diferents:  Hitler i Rajoy. Tots dos van aconseguir el suport de les càmeres per donar aparença de legalitat al que era i es subvertir la democràcia.


Ara Alemanya no pot tornar a caure a la trampa. Espero i desitjo
·         Que  la segona alternativa d’interpretació de la detenció de Puigdemont sigui certa.
·         Que els hiperventilats es controlin
·         Que el socialistes catalans,  de cor encara que no hem tingut carnet, ja no tinguem de passar passar més vergonya.
·         Que  ELS CARRERS SEMPRE SIGUIN DE TOTS
·         Que el dimecres tinguem un govern  s' àmplia base.

UNA ABRAÇADA A TOTS ELS LECTORS CRÍTICS o NO. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada