Per què no s’ha
detingut a Puigdemont ni a Finlàndia,
ni a Suècia ni a Dinamarca?.
Pel que tinc entès la
policia espanyola i la de cada un d’aquest països coneixien l’euro- ordre de detenció
de Puigdemon i on aquest es trobava en cada moment.
Per què la policia d’aquests
països no la va aplicar ?. Es va
inhibir? Són còmplices d’encobriment?
O es que el CIS
espanyol no els va avisar i és aquest l’encobridor?
O és que el CIS espanyol
ja havia pactat amb els alemanys la seva detenció? Amb quines condicions
politiques s’ha pactat la seva detenció?.
Jo crec que Puigdemont
devia informar a les autoritats belgues de la seva anada a Finlàndia i tornada
a Bèlgica. No era a Bèlgica on deuria
notificar-se oficialment la euroordre i
on havia d’entregar-se Puigdemont?
El contrari sembla
una decisió política.
Els jutges alemanys poden ser tant independents com
vulguin, com diuen que són. Però les circumstàncies són clarament politiques. I
com deia Ortega i Gasset tant admirador dels alemanys, jo soc jo i les meves circumstàncies. . Els jutges
alemanys també.
La justícia espanyola
es una mestra en el domini de les circumstàncies, dels amics del amics dels
directors d’escola i rectors d’universitats, o l’espòs de la directora, amiga de la totpoderosa, que ves per on s’encarregarà de
portar la causa catalana... Tots
independents més que els independentistes catalans. Però ves per on, on cauen les causes? .
Ara ens volen fer
creure que la violència policial del 1 d’Octubre la van exercir les víctimes,
els que volíem votar!. Franco també va jutjar per rebel·lió als que es van mantenir
fidels al govern legítim de la república. Volen seguir els seus passos?
Però allà on som
mestres els espanyols és en la guia de viatges. Per això som líders mundials
del turisme. El CIS no va trobar els milions
de paperetes, ni va trobat els milers d’urnes que van passar davant dels seus
nassos i no ens posem en els atemptats
del mes d’Agost per respecte als morts.
Però si ha trobat a Puigdemont
en el moment oportú per trincar-lo. Tot
pura casualitat !!!!.
Ja va sent hora que
no siguem únicament quatre gats els que diguem clar que hi ha un delicte fragant
de prevaricació.
Elegiu un president autonòmic, però que digui prou i
DENUNCII ELS CASOS DE PREVARICACIÓ
FRAGANT.
No sé si serem
independents, però no deixeu que ens humilien amb mentides.
De les tres C: Cap, Cor
i Collons. Falta més de la primera. Menys fum i neumàtics cremats.
Cal sang freda i cap clar, però anar a fons i
dir les coses pel seu nom.
Ho ha dit la Clara Ponsatí i la seva defensa. Això és
una persecució política i com a tal cal denunciar-la.Si la justícia alemanya
no respon a les primeres preguntes que ens fèiem al començament de l’escrit d’avui,
caurà a la telaranya. Serà víctima de les circumstàncies.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada