dimecres, 28 de març del 2018

LES CIRCUMSTÀNCIES

Per què no s’ha detingut a Puigdemont ni a   Finlàndia, ni a  Suècia ni a Dinamarca?.

Pel que tinc entès la policia espanyola i la de cada un d’aquest països coneixien l’euro- ordre de detenció de Puigdemon i on aquest es trobava en cada moment. 

Per què la policia d’aquests països no la va aplicar ?.  Es va inhibir? Són còmplices d’encobriment?
O es que el CIS espanyol no els va avisar i és aquest l’encobridor?

O és que el CIS espanyol ja havia pactat amb els alemanys la seva detenció? Amb quines condicions politiques s’ha pactat la seva detenció?.

Jo crec que Puigdemont devia informar a les autoritats belgues de la seva anada a Finlàndia i tornada a Bèlgica.  No era a Bèlgica on deuria notificar-se oficialment la euroordre  i on havia d’entregar-se Puigdemont?

El contrari sembla una decisió política. 

Els jutges alemanys poden ser tant independents com vulguin, com diuen que són. Però les circumstàncies són clarament politiques. I com deia Ortega i Gasset tant admirador dels alemanys, jo soc  jo i les meves circumstàncies. . Els jutges alemanys també.

La justícia espanyola es una mestra en el domini de les circumstàncies, dels amics del amics dels directors d’escola i rectors d’universitats,  o l’espòs de la directora, amiga de la  totpoderosa, que ves per on s’encarregarà de portar la causa catalana...  Tots independents més que els independentistes catalans.  Però ves per on,  on cauen les causes? .

Ara ens volen fer creure que la violència policial del 1 d’Octubre la van exercir les víctimes, els que volíem votar!. Franco també va jutjar per rebel·lió als que es van mantenir fidels al govern legítim de la república. Volen seguir els seus passos?

Però allà on som mestres els espanyols és en la guia de viatges. Per això som líders mundials del turisme. El CIS no va trobar  els milions de paperetes, ni va trobat els milers d’urnes que van passar davant dels seus nassos i  no ens posem en els atemptats del mes d’Agost per respecte als morts.
Però si ha trobat a Puigdemont en el moment oportú per trincar-lo.  Tot pura casualitat !!!!.

Ja va sent hora que no siguem únicament quatre gats els que diguem clar que hi ha un delicte fragant de prevaricació. 
Elegiu un president autonòmic, però que digui  prou  i
 DENUNCII ELS CASOS DE PREVARICACIÓ FRAGANT.

No sé si serem independents, però no deixeu que ens humilien amb mentides. 
De les tres C:  Cap, Cor  i Collons. Falta més de la primera.  Menys fum i neumàtics cremats.

Cal sang freda i cap clar, però anar a fons i dir les coses pel seu nom. 

Ho ha dit la Clara Ponsatí i la seva defensa. Això és una persecució política i com a tal cal denunciar-la.Si la justícia alemanya no respon a les primeres preguntes que ens fèiem al començament de l’escrit d’avui, caurà a la telaranya. Serà víctima de les circumstàncies.

El govern alemany va demanar perdó per la detenció i entrega de Companys. Això els honora. Però no sé si saben que el govern espanyol NO. Ni per la detenció ni pel judici, ni pel seu afusellament.  Aquesta és la diferència i una de les raons de la nostra profunda desconfiança

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada