diumenge, 30 d’agost del 2020

Messi: No volem la destrucció d’un mite blaugrana

 


Messi: 

No volem la destrucció d’un mite blaugrana

 

El mite mundial del futbol porta la samarra i l’escut de Barça. I aixó fa  fred de peus a més d’un i molt especialment al Ser Superior, que controla amb mà d’acer i guanys de seda la caterva mediàtica de la central lletera. Però mai ha pogut controlar aquest follet del geni del futbol que és MESSI. He dit “Ser Superior”, però tots sabem que mai serà realment no serà Superior si no es capaç de crear, o al menys de destruir, un mite tant gran com el del MESSI BLAUGRANA.

Aquest es la lluita, aquest es el duel. Pura mitologia per la història. No volem perdre aquest heroi. No volem que ens el destrueixin.  Els enemics son llestos i saben aprofitar-se de les desavinences internes per destruir el mite i no han tingut escrúpols per emprar insídies judicials, infiltrar femenins cavalls de Tròia als serveis estratègics,  i aprofitar-se de la insaciable necessitat de diners a curt termini pel nou afortunat, etc.

Repetim, només serà Ser Superior si es capaç de destruir el mite del MESSI  BLAUGRANA , el del tovalló de paper. Messi ha de fer gols sempre,  com els minairons del Pirineu, els follets que  sempre han de fer feina si no creen malvestats.

Messi té tot el dret a voler guanyar el mundial amb Argentina i anar a una lliga competitiva contra el Barça, perquè no acaba de creure en el nou projecte  blaugrana. Jo penso que s’equivoca com es va equivocar Neymar, però té el seu dret. Però continuarà sent el  MESSI BLAUGRANA.

SI US PLAU NO DESTRUÏU EL MITE

P.D. 1 El dia 8 de Setembre es reobre a la Audiència  Nacional el proces contra la Fundació Leo Messi amb la declaració del denunciant que és un ex col·laborador de la Fundació. La premsa catalana i tv3 callen aquesta informació.

 P.D. 2 El Cid va vèncer al comtes de Barcelona i els i va fer pagar un fort rescat. Però no fou rancorós. I per defensar València no va dubtar en buscar l’aliança casant la seva filla amb el compte de Barcelona Ramon Berenguer III que amb els seus aliats genovesos van ajudar-lo. Però mort el Cid, fou la seva vídua qui juntament amb el rei de Castella van cremar la ciutat de València i se’n van endur el fèretre del Cid altra vegada cap a terres castellanes. Els millors joglars medievals i la filmografia han falsejat la historia. Això ho saben be el reduït nucli de professionals. Però han guanyat el mite.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada