Diuen que Puigdemont és el representant dels catalans emprenyats. L'emprenyament és general, però això no és un simple cop de geni, ni una mala digestió.
Molta gent, entre 200.000 i 300.000 van votar Junqueres a les generals i Puigdemont a les europees. És possible que inclús fossin 500.000 els votants que van canviar el vot.
Estem farts de la farsa del judici del Suprem a Madrid. Sabem, perquè molts hi érem, que no ha hagut ni cop d'Estat, ni violència ni, per tant, rebel·lió. Els tribunals alemanys, belgues i suïssos ho tenen clar. A no ser que el Fairy sigui l'arma química de destrucció massiva que no van trobar a l'Irak. No ens enganyem. La litúrgia del president del Tribunal Suprem a penes pot tapar el seu delicte de prevaricació.
Tot això creiem que ho posaran de manifest els tribunals europeus. Mentre no arribi la sentència, que va per llarg, i de moment l'únic que tenim són els diputats electes i exiliats encapçalats per PUIGDEMONT. El seu testimoni és més que evident.
Ara els dos estaran a Europa. Seran més visibles. Han d'aprendre a anar junts. Allà i també aquí.
Allà buscant el suport internacional.
Aquí cal eixamplar la base. Aquí i a la resta de l'Estat.
Junts x Cat té feina a recuperar el centre dreta catalanista.
ERC, a les esquerres equidistants i federalistes. Però això ho deixem per un altre dia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada